Sunday, December 28, 2008

lama v3



hehheh... ni hobi terbaru aku.. ari ni dah masuk hari ke-3 aku duk berjinak-jinak nga helikopter rc ni.. ni model LAMA V3.. sekarang member kau yg duk ikut skali nga hobi baru baru 5 orng... bini aku dah bising.. heheh tapi tak ape dia sekejap je bising tu.. aku tak terpikir pun nak main v3 sebelum ni.. tp betul la kate member aku gile main bende mcm ni lebih teruk dr gile kat perempuan... asyik duk belek2 jer v3 ni.. tp tu la kos maintenance buleh tahan laaa.. ni pn tak tahu la tahan brape lame... dlm kepala otak nih dah mula nak upgrade v3 ni.. ingat nak upgrade jd XTREME V3... tungguuuuu...

Thursday, December 18, 2008

Adif



heheheh... sudah 5 bulan umur adif.. lambat weh nok tgk dia berjalan...

Wednesday, December 17, 2008

fotofunia punye pukulan

the hero with in



Sesungguhnya mase zaman kanak2 sungguh menyeronokkan.. tak perlu memikirkan hal2 kehidupan.. ape yang tahu hanyalah bermain.. alangkah indahnya kalau dapat kembali pada zaman kanak2 dulu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails